دانلود پاورپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران
مقدمه : •جهانگردی یکی از صنایع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه ی این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . تاریخچه و تعریف گردشگری •ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی را به خود جلب کرد . •در تعریف فنی (WTO) : گردشگری عبارتست از فعالیت افراد برای استراحت کار و دلایل دیگر به خارج از سکونت معمول خویش سفر کرده که حداقل 24 ساعت و حداکثر یکسال باشد . تعریف بازاریابی و آمیخته بازاریابی •« کاتلر » •فرآیند اجتماعی و مدیریتی که طی آن افراد و گروهها نیازمندیهایشان را از طریق مبادله کالا و خدمات با یکدیگر برآورده می سازند . فهرست مقدمه تاریخچه گردشگری تعریف بازاریابی بازاریابی گردشگری ( خدمات ) فرآیند بازاریابی گردشگری منابع و ماخذ این فایل به صورت پاورپوینت و در 27 صفحه همراه با تعدادی عکس ارائه شده است. …