دانلود پاورپوینت طراحی زیبایی محصول با استفاده از مهندسی ارزش

دانلود پاورپوینت طراحی زیبایی محصول با استفاده از مهندسی ارزش

پاورپوینت “طراحی زیبایی محصول با استفاده از مهندسی ارزش” 59 اسلاید #صنایع #مدیریت  #دانلود بلافاصله بعد از خرید چکیده محيط متحول و بازار رقابتي عصر حاضر، موجب كوتاه تر شدن دورة عمر محصول شده است. بنابراين سازمان ها اگر بخواهند در چنين محيطي به حيات خود ادامه دهند، ناچارند تا در معرفي محصولات منطبق با خواسته مشتري از رقباي خود عقب نمانند. ازطرف ديگر طراحي و ارائة محصول جديد به بازار در برخي از صنايع هزينه هاي هنگفتي را بر سازمان تحميل مي كند. صنعت خودروسازي از جملة اين صنايع به شمار مي رود. اين تحقيق با تمركز بر محصول سمند و در شركت ايران خودرو انجام شده است. معمولاً ارائة يك محصول جديد به بازار با دو محدوديت فوريت انجام اين كار و نيز ناكافي بودن منابع مالي همراه است. تغيير طراحي نماي خودرو در نماي خارجي 1 راهكار مناسبي براي مسئلة مذكور مي باشد. بدين ترتيب در اين تحقيق هدف، تعيين قطعاتي است كه با توجه به محدوديت هاي سرمايه گذاري درصورت تغيير طراحي خودرو، بهترين طرح نماي خارجي را براي مشتري دربرداشته باشد. به منظور تحقق هدف مذكور از دو ابزار مهندسي ارزش و تكنيك تحليل سلسله …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *