پاورپوینت درس بیست و دوم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم اخلاق رسانه ای

پاورپوینت درس بیست و دوم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم اخلاق رسانه ای


              نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 20 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت:   در س 22 اخلاق رسانه ای وقتی از اخلاق رسانه ای سخن به میان می آید، ابتدا این معنا به ذهن خطور می کند كه روی سخن با صاحبان رسانه های جمعی است؛ امّا امروزه با پیدایش فنّاوری ها و فرصت های جدید ارتباطی از جمله رسانه های تعاملی، اخلاق رسانه ای وارد مرحلۀ تازه ای از حیات خود شده است. مخاطبان سابق اكنون خود تولیدكننده و نشردهندۀ پیام و مانند صاحبان رسان ههای جمعی در حوزه های وسی عتری با موضوع رعایت اخلاق رسانه ای رو به رو هستند. اخلاق رسانه ای، امری درونی و با ارزش ها مرتبط است؛ بدین مفهوم درونی است كه مجموعۀ قواعد و اصول اخلاق باید توسط فرستندۀ پیام رسانه ای رعایت شود. منشأ ارزش ها خانواده، دوستان و همسالان، دین، آموزش و پرورش، و رسانه ها هستند. گفت وگوی کلاسی ابتدا به طور فردی مشخّص كنید كه رعایت هر یک از گزاره های اخلاقی بر عهدۀ كدام گروه نام برده در جدول ذیل است؟ شما می توانید یک گروه یا هر دو گروه را علامت بزنید. سپس در ك …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *