دانلود پژوهشی نوین در رابطه با یادگیری پروژه محور
دانش آموزان در قرن 21 ، رشد و پیشرفت های غیرمنتظره علم و فناوری را تجربه می کنند. این دسته از دانش آموزان با مشکلات جهانی و اجتماعی روبرو شده که حل این مسائل یا مشکلات تنها با گسترش سواد فناوری و علمی محقق می گردد. جامعه علوم تربیتی سالهاست به این نتیجه رسیده است که جامعه یا اجتماع نیاز به سوادآموزی علمی شهروندان دارد و پژوهش های فعلی نشان می دهد که اکثر سیستم های آموزشی (تربیتی) در سرتاسر جهان موفق به آموزش این دسته از دانش آموزان شده است ( OECD سال 2007). به منظور فراهم نمودن بستری برای کودکان برای زندگی در قرن 21 ، می بایستی نحوه ی تعلیم و تربیت دانش آموزان را تغییر دهیم. پژوهش های یادگیری می تواند نحوه ی تعلیم و تربیت دانش آموزان را در این قرن (21 ) به ما نشان دهد. با استفاده از علوم شناختی و سایر حوزه های معرفتی یا رشته ها ، یادگیری دانشمندان ، ساختار شناختی دانسته های مفهومی ژرفتر و اصول اکتشافی که حاکم بر یادگیری می باشد را آشکار می سازد. این بررسی نشان می دهد که اکثر مدارس دانش یا شناخت سطحی را به نسبت دانش یا شناخت انسجامی آموزش می …