تحقیق درباره روش تدريس حروف ناخوانا براي خردسالان
↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓ فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات:10 قسمتی از متن فایل دانلودی : هدف: همان هدفي است كه از تدريس حروف ناخوانا براي بزرگسالان داشتيم و انتظارات ميباشد . مقدّمه: در بررسي موارد حروف ناخوانا در قرآن و سهولت آموزش آنها براي خردسالان به اين نتيجه رسيديم كه پنج مورد از هفت مورد را تحت عنوان حروف ناخواناي «والي» در قرآن (كه نشانه آنها نداشتن علامت بود ) و دو مورد ديگر را تحت عنوان تبديل صداهاي كشيده به كوتاه مطرح ميكنيم. در اين تقسيمبندي جديد، موارد حروف ناخوانا را به ترتيب «و، ا، ل، ي» ميآوريم، براي اين مقصود پنج مورد را بر اين اساس مورد بررسي دوباره قرار ميدهيم . حرف «واو»: حرف واو در دو مورد اوّل «پايه و كرسي همزه» و دوّم «پايه و كرسي الف مدّي» موجود بود …