مدیریت فروش

مدیریت فروش


لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد صفحه :12 فهرست مطالب : مزایای سیستم برای نیروی فروش مزایای سیستم برای مدیرفروش مزایای سیستم برای مدیربازاریابی مزایای استراتژیك سیستم معایب سیستم مدیریت فروش   مقدمه مدیریت فروش چیست   ؟ وظایف مدیرفروش چیست؟   برنامه ریزی سازماندهی تامین نیروی انسانی هدایت كنترل فر ایند   مدیریت فروش 1-تعریف و ایجاد پایگاه اطلاعاتی به منظور جمع آوری اطلاعات مربوط به فروش 2-تحلیل اطلاعات و بدست آوردن روندهای مختلف 3-پیش بینی فروش های آتی براساس روندهای قبلی 4-تعیین سهمیه و مناطق فروش مقدمه هدف تمام شركتهای انتفاعی، افزایش فروش سودآور از طریق ارضای نیازها و خواسته های بازار و مصرف كنندگان در بلندمدت است. مدیریت فروش در رسیدن به این هدف نقش مهمی را در مجموعه فعالیتهای بازاریابی ایفا می كند. فروشندگان امروز بیش از گذشته قدرتی پویا در دنیای تجارت محسوب می شوند و تلاشهای آنها اثر مستقیم بر فعالیتهای متنوع و مختلف شركت دارد.آنها محصولات شركت را به مشتریان معرفی می كنند، سفا …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *