جزوه تحقیقات بازار
مباحث مطرح در این فایل عبارتند از: تحقیقات بازار، انواع تحقیقات بازاریابی، داده های ثانویه و اولیه، منابع داده های ثانویه خود دودسته اند: منابع داخلی ومنابع بیرونی، خدمات پژوهشی موسسات تخصصی، پژوهش های مربوط به مخاطبین، مجموعه مقالات پژوهشی، روش ها و تکنیک ها، نمونه گیری احتمالی و هدفمند، انواع روش های جمع آوری داده ها، مصاحبه رو در رو، مصاحبه های تلفنی، پرسشنامه های مکاتبه ای، تکنیک های روش تحقیق کیفی، تکنیک های سنجش نگرش، خلاصه، منابع و ماخذ ——————————————- قسمتی از صفحه اول فایل برای توسعه و تحقق ارتباطات بازاریابی مؤثر، می باید اطلاعات به روز دربارة مشتریان و بازار جمع آوری و تجزیه و تحلیلگردد. منابع بسیاری از اطلاعات و روش ها و فنون جمع آوری و پردازش آن وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود راداراست و همین امر می تواند کاربرد این اطلاعات را با توجه به نیازهای پژوهشی خاص آن، امکان پذیر سازد. ——————————————– فرمت فایل دانلودی : zip فرمت فایل اصلی : pdf تعداد صفحات: 13 حجم فایل زیپ: 272 کیلوبایت …