تئوری آموزش واقع گرایانه ریاضیات به عنوان چارچوب نظری برای تدریس ریاضی به یادگیرندگان دیرآموز(32 صفحه)
فهرست مطالب چکیده: 1 دیرآموزی: 1 تدریس و یادگیری ریاضیات (با تاکید ویژه به یادگیرندگان دیرآموز): 2 مشخصات و علل دیر آموزی: 4 تدریس توسعه یافته و یادگیری ریاضیات برای یادگیرندگان دیرآموز: 6 شرایط( جنبه های) محیطی آشنا در رویکرد آموزشی در مورد دیرآموزان: 10 1- تاکید بر فهم: 10 2_درگیر کردن یادگیرنده به استفاده و کاربرد زمینه های با معنی: 11 3-تاکید خلاقه بر حل مساله: 13 4- بر هم کنش اجتمایی به عنوان بخشی از یادگیری : 14 5-اهمیت توسعه زبانی و و مباحثه: 18 تئوری آموزش واقع گرایانه ریاضیات: 20 بهبود آموزش واقع گرایانه: 23 اصول طراحی آموزشی منطبق با آموزش واقع گرایانه ریاضی: 23 نوآوری هدایت شده در انجام عمل ریاضیاتی پیشرفته: 24 اصل پدیدار شناسی تعلیمی: 25 اصل مدل های خود توسعه یافته یا آنی: 25 چرا آموزش ریاضیات واقع گرایانه باید برای دیرآموزان استفاده شود؟: 26 آموزش ریاضیات واقع گرایانه در رابطه با نوآوری های در آموزش ریاضی: 26 انجام عمل ریاضی برای دیرآموزان : 28 نتیجه گیری : 32 فرمت فایل: word همراه با مقاله بیس و منابع …