پاورپوینت برند سازی,برند ورزشی و مدیریت برند
نوع فایل:power point قابل ویرایش:38 اسلاید قسمتی از اسلایدها: رسانه و ارتباطات باشگاه ها و سازمان لیگ باید با استفاده از برنامه های مختلف در رسانه های مختلف گروهی برنامه ها و اهداف خود را با هواداران مطرح نمایند تا ارزش ها و فلسفه برند خود را انتقال دهند. به عنوان مثال: ایجاد کانون هواداران حرفه ای و قدرتمند به عنوان ابزار ارتباطی اصلی از طریق اینترنت و قابلیت دسترسی تلفن همراه ایجاد نشریات حوزه های عمومی و تخصصی باشگاه طراحی بسته های رسانه ای باشگاه به صورت سی دی یا اینترنتی ایجاد سایت باشگاه به روز و حرفه ای توجه به نقش پر رنگ روابط عمومی در نمایش دادن تصویر برند باشگاه در داخل و روابط بین الملل در خارج از کشور با استفاده از متخصصین امر فهرست مطالب واسلایدها: مدل های مدیریت برند مدل های مدیریت برند باشگاهی عوامل موثر بر برندینگ باشگاه ورزشی جمع بندی مرور پیشینه هدف كلي برندسازی در ورزش ایران: مورد پژوهی فوتبال یافته های پژوهش نتایج کد گذاری محوری (پارادایم تحقیق) شرایط علی موثر بر برند باشگاه ها …