پاورپوینت مقدمه ای بر حسابداری مدیریت
نوع فایل:power point قابل ویرایش 38اسلاید قسمتی از اسلاید حسابداری مدیریت با ثبت و گزارش قیمت تمام شده و هزینه های تاریخی ارتباط اندکی دارد و در مقابل بر پیش بینی و تخمین هزینه های آتی تمرکز بیشتری دارد. هزینه ها ودرآمدهای تفاضلی عبارتند از هزینه ها و درآمدهاییکه در واکنش به روشهای عملیاتی خاص تغییر می نمایند مرکز مسئولیت (responsibility center) یک واحد مشخص از یک سازمان است که تحت مدیریت یک شخص قرار دارد و این مدیر در خصوص عملیات و منابع آن باید پاسخگو باشد. هدف اصلی حسابداری مالی عبارت است از فراهم نمودن اطلاعات درباره شرکت و عملکرد مدیریت آن برای ذینفعان. اگر یک شرکت بتواند فعالیتهای فاقد ارزش افزوده را حذف نماید، در واقع می تواند بهای تمام شده را کاهش دهد بدون اینکه از ارزش محصول کاسته شود. فهرست مطالب: کارکرد و وظایف حسابداری مدیریت اطلاعات برای تعیین قیمت تمام شده محصولات و خدمات اطلاعات برای تصمیم گیری اطلاعات برای طرح ریزی و ارزیابی عملکرد حسابداری مدیریت در سلسله مراتب سازمانی حسابد …