نظریه های مطالعات ارتباطی

نظریه های مطالعات ارتباطی


فایل اصلی با فرمت pdf در 14 صفحه فایل ترجمه با فرمت ورد در 38 صفحه   مجموعه گردآوری شده، از صفحات سایت مکز مطالعات دانشگاه توئنت در سال 2017 استخراج گردیده است. مرکز مطالعات اروپا یکی از مراکز وابسته به دانشکده بازرگانی، مدیریت دولتی و فناوری دانشگاه توئنت هلند است که با هدف گرد هم آوردن مطالعات و تحقیقات این دانشکده در حوزه اروپا و همگرایی اروپا و ایجاد هماهنگی در این زمینه بنیان نهاده شده­است. مطالب استخراج شده از این سایت شاخه های تئوریکی مربوط به مطالعات ارتباطی و رفتار مصرف کننده را همراه با تاریخچه، فرضیات، روش­های به کار گرفته شده در هر تحقیق، حوزه، کاربرد و نمونه مثال هرکدام بیان داشته است و منابع مورد استفاده بیان شده در هر نظریه نیز مجموعا در آخر تحقیق آورده شده است. در این مجم.عه سعی بر ترجمه صحیح این موارد بوده است تا مورد استفاده علاقمندان به حوزه­های ارتباطات عمومی، تبلیغات، بازاریابی و رفتار مصرف کننده قرار گیرد …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *