پاورپوينت رشته های مديريت با عنوان بازاریابی خدمات (خدمات بانکی)

پاورپوينت رشته های مديريت با عنوان بازاریابی خدمات (خدمات بانکی)


پاورپوينت رشته های مديريت با عنوان بازاریابی خدمات (خدمات بانکی)  در 28 اسلايد قابل ويرايش “تعريف انجمن بازاريابي آمريكا از بازاريابي“ انجام فعاليت هاي تجاري به گونه اي كه كالاها و خدمات از توليد كننده به مصرف كننده يا كاربر جريان پيدا كند.   “تعريف لغتنامه آكسفورد از بازاريابي“ مجمو عه اي از فعاليت هاي انساني- اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته هاي افراد جامعه از طريق فرايند مبادله. فرايندي است مديريتي- اجتماعي كه به وسيله ي آن افراد وگروه ها از طريق توليد ومبادله كالا ويا خدمات با يكديگر به امر تامين نياز ها وخواسته ها اقدام مي كنند. خدمت یک خدمت عبارت است از اقدام یا عملکردی که توسط یک طرف به طرف دیگر ارائه می شود.   خدمات اگرچه فرایند کار ممکن است به یک کالای فیزیکی ارتباط داشته باشد ولی اساسا عملکرد جنبه نامحسوس داشته و معمولا باعث مالکیت بر هیچ یک از عوامل تولید نمی شود. …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *