پاورپوینت خصوصی سازی با تاکید بر بازاریابی ورزشی

پاورپوینت خصوصی سازی با تاکید بر بازاریابی ورزشی


                نوع فایل: power point قابل ویرایش: 37 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: •بازاریابی:      بازاريابي به مفهوم مجموعه فعاليتهاي انساني – اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته‌هاي امروز جامعه از طريق فرآيند مبادلات مي‌باشد. تعريف كاملي ارائه شده از انجمن بازاريابان امريكا:‌     Marketing is the process of planning andexecuting the conception. Pricing promotion and distribution of ideas, goods and services to create exchanges that satisfy individual and organizational objectives”. •كالاهاي ورزشي:      به هر گونه وسيله و ابزار ورزشي ملموس، كالاي ورزشي مي‌گويند. •خدمات ورزشي :      به هر نوع محصول غير ملموس ورزشي، خدمات ورزشي مي‌گويند. •مديريت بازاريابي:‌     به كاركرد تجزيه و تحليل، برنامه ريزي، اجراء و كنترل برنامه‌هايي كه جهت ايجاد، ارائه و حفظ فرآيند معاملات سود آو …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *