پاورپوینت مديريت پروژه IT

پاورپوینت مديريت پروژه IT


              نوع فایل power point   قابل ویرایش 160 اسلاید   قسمتی از اسلایدها مجموعه‌اي از وظايف (task) كه فقط يك بار انجام (كامل) مي‌شود. به عبارت ديگر، هر پروژه منحصر به فرد است. مجموعه تلاش جديدي است كه بايد در زماني مشخص، با كيفيت مشخص و با هزينه‌اي مشخص به پايان برسد. پروژه داراي مشخصات ذيل است: – داراي هدف معين است كه در چهارچوب مشخص بايد به آن رسيد. – زمان شروع و ختم مشخص دارد. – بودجه آن محدود است. – منابع در دست را مصرف مي‌كند. – جديد است. برنامه‌ريزي و هدايت به سوي هدف. پس مشخص مي‌گردد كه هدف‌گذاري از فعاليت‌هاي مديريت نيست، بلكه در حيطه رهبري (LEADERSHIP) قرار دارد. فعاليت‌هاي عمده مديريت شامل برنامه‌ريزي، سازماندهي، اجرا و كنترل است. تفاوت بين يك رهبر و يك مدير در اين است كه، رهبر مي‌گويد: – چه چيزي درست است؟ (What is the right thing) و مدير مي‌گويد: – چگونه چيزي را درست انجام دهيم؟ (How to do the thing right)       …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *