پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی

پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی


                نوع فایل:power point قابل ویرایش: 18 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: شاید بزرگترین و مهم ترین نمادهای پیشرفت های دوران تازه، ابزاری به نام رایانه و فن آوری های نوین اطلاعاتی باشند. این پدیده ها افزون بر این که خود یک شگفتی بزرگ به حساب می آیند، بزرگترین منشا اثر دیگر جهش های شگفت انگیز نیز بوده اند. بازرگانی و بازاریابی نیز به همین ترتیب تحت تأثیر واقع شده اند و در شرایطی که مدون شدن خود این مباحث از جمله پیشرفت های سده اخیر به حساب می آیند، مثلثی با حضور بازرگانی نوین، پدیده جهانی شدن اقتصادها و رایانه به وجود آمده است که گرانیگاه این مثلث پدیده دیگری به نام تجارت الکترونیک است. تجارت الکترونیک یا بازرگانی در محیط های مجازی به سرعت راه گسترش خود را با معرفی شاخه های تازه دیگری از جمله بازاریابی الکترونیکی گشود.     فهرست مطالب واسلایدها: مقدمه تاریخچه تعریف بازاريابى الکترونيک عملکرد بازاريابى الکترونيک چرخه‌ى بازاریابی الکترونیک اصول بازاریابی الکترونیکی چرا بازاریابی الکترونیک سرنخ های فرهنگی …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *