پاورپوینت درموردارزیابی سریع کارخانه
فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:41 اسلاید برخی از اسلایدها: ارزیابی مشتريان با ارزيابي چهار آرايه به سراغ کالای مورد نیاز خود مي آيند: •قيمت •كيفيت •زمان •نوآوري بهتر در محصولات و خدمات ارزیابی بخشی از چشم انداز خردورزانهای است كه در آن مفاهیم، فنون و یافتهها برای ایجاد انگیزۀ پیشرفت و بالندگی برنامه به كار گرفته میشوند. تجربه نشان داده است كه موثرترين روشي كه ميتوان كارايي یک سازمان را از آن طريق بهبود بخشید، ارزيابي است. بر این اساس ارزیابی، مبتنی بر سه مرحله خواهد بود: •در اولین مرحله استراتژی و اهداف کلی سازمان و یا برنامه تبیین می گردد. •مرحلۀ دوم در بردارندۀ تعریف و ممیزی فعالیت ها است. •در مرحلۀ سوم برنامهریزی برای آینده صورت می پذیرد. ارزیابی های منظم و زمان بندی شده به شرکت ها این امکان را می دهد که فعالیت ها را رتبه بندی و منابع را به درستی تخصیص دهند و د …