بررسی مديريت اجراء کار
ارتباطات از آنجا که انزوا يک نقصان بالقوه براى دورکارى شمرده مىشود، وجود ارتباطات مؤثر، ضرورى است. هوز (۱۹۹۶) ارتباطات خوب را چه بسا مهمترين کليد موفقيت در دورکاري مىشمارد. شيهى و کالاگر (۱۹۹۶) مىگويند که: ارتباطات چيزى بيشتر از يک رسانه براى کار يا از يک محصول جنبى زندگى سازمانى است. گفتگو، همان چسب روانشناختى است که کار کردن را امکانپذير مىکند. سازمانها با گفتگوى اعضاى خود بهوجود آمده و استمرار مىيابند. دورکارى لاجرم با کاهش ملاقاتهاى رودررو نسبت به کار در داخل سازمان همراه است. نيلز (۱۹۹۴) اشاره مىکند که دورمديران ( Telemanagers )، تازهکار، نگران آن هستند که محروميت از غناى ارتباطي، حالات چهره، اشارات بدن و صدا- آنچنان زياد باشد که آنان در انتقال نظرات خويش به کارکنان خود دچار اشکال شوند. هنر در اين است که براى هر نوع ارتباط، فنآورى مناسب انتخاب کنيم. در حالىکه تلفن براى ارتباطات ضرورى سيار مفيد است، خدم …