پاورپوینت مهارت های ارتباطی بین فردی براي كتابداران -63 اسلاید
قسمتی از اسلایدها – نقیصه ها دربرخورد با ارباب رجوع درکشور ما – در دنیای توسعه یافته برای رفع این نقیصه چه تدبیری اندیشیده اند؟ – ما چه مي توانيم بكنيم؟ چرا مهارت های ارتباطی را به كار ببنديم وقتی در بخش خصوصی کار نمی کنیم؟ اهمیت ویژه مهارت های ارتباطی در محیط کتابخانه، به ویژه کتابخانه عمومی – کتابخانه ها فرهنگ ساز و ترویج دهنده دانش ها هست – مردم در صورت مواجهه با دشواری و ناگواری، به آسانی از دانش اندوزی و پرورش فکری خود دست می شویند فايده هاي به كار بستن مهارت هاي ارتباطي در شغل هاي غير انتفاعي (حتي اگر مدير به آن پاداش ندهد) منافع مستقيم شخصی: مصون ماندن از استرس ناشی از درگیری/ احساس خوشنودی و توفیق و عزت نفس منافع غير مستقيم بالا رفتن حيثيت حرفه و سازمان تقویت قوام اجتماع: پیشگیری از رفتار ها و بینش های غير اجتماعي / تقویت احساس رضایت از جامعه در مردم خوب و بد ارتباط در نهایت به خود ما و كسانى كه براي ما مهم …