پاورپوینت ارایه مدلی برای ارزیابی رضایت مشتریان با استفاده از شاخصهای نوآوری از بانکداری الکترونیک -26 اسلاید
قسمتی از اسلایدها مقدمه بانكها به عنوان موسسات اقتصادي همواره به دنبال تحقق توقعات و نيازهاي مشتريان خود ميباشند. امروزه موسسات مالي و بانكها، ميزان رضايت مشتري از خدمات خود را به عنوان معياري مهم براي سنجش كيفيت كاری خود قلمداد ميكنند و اين روند همچنان در حال افزايش است. این تحقیق در نظر دارد با ارایه یک مدل بر پایه نوآوری و با رویکردی به محیط الکترونیکی و خصوصا بانکداری الکترونیکی به این موضوع بپردازد. نو آوری نوآوري، به معناي تجلی اندیشۀ خلاق است، که همان ارایۀ محصول، فرایند و خدمات جدید به بازار است از دیدگاه اسچامپتر نوآوري شامل توسعه محصولات جدید، سازگار سازي با تکنولوژي به روز، استفاده از منابع جدید، باز نمودن فرصت براي ایجاد بازارهاي جدید و مطابقت با ساختار سازمانی جدید می باشد پس او یک دیدگاه مبتنی بر تکنولوژي پیرامون نوآوري دارد روش هاي سنجش رضايت مندي مشتري متغیرها و مدل مفهومی تحقیق شاخصهایی که تحلیلهاي نهایی برروي آنهاصورت پذیرفته اند مدل مفهومی تحقیق روایی و پایایی پرسشنامه تجزیه و تحلیل دادهها مقدار کل و …