پاورپوینت در مورد نظریه ها و فرآیند ارتباطات سازمانی
نوع فایل : پاورپوینت ( Power Point ) قابل ویرایش تعداد اسلاید ها :31 اسلاید بخشی از اسلاید ها : دستیابی به این اهداف مستلزم برقراری ارتباط میان افراد سازمان بایکدیگر و نیز ارتباط خود سازمان با سایر سازمان ها می باشد . ü ارتباطات درون سازمانی : طرح های متشکل از رابطه های وظیفه-مسئولیت سازمانی ، نمودارسازمانی نامیده می شود . ü در صورتی که این اطلاعات آماده نباشند ، روحیه و بهره وری کارکنان آسیب می بیند . ü سیاست درهای باز : به طور آشکار از کارکنان دعوت میکند تا اینکه مشکلات و پیشنهادات خود را برای کسانی که می توانند کاری در این مورد انجام دهند ، مطرح کنند . ارتباطات رو به بالا را روشی برای بهبود دادن کیفیت و کارایی می دانند . عموماً احساس می کنند که ارتباطات رو به بالا روشی برای پیشرفت در مسیر شغلی می باشد . •کارکنان •عموماً احساس می کنند که ارتباطات رو به بالا روشی برای پیشرفت در مسیر شغلی می باشد . •مدیران •ارتباطات رو به بالا را روشی برای بهبود دادن کیفیت و کارایی می دانند . ü …