مديريت و يادگيري سازماني : تاثير مياني بينش مدرسه
موفقيت در مديريت مدارس ابتدائي بستگي به تقويت مديران و رضايت معلمان درپندار و خيال ار مدرسه دارد، هداف اين است كه آن ها را براي انجام يادگيري مداوم مورد تشويق قراردهيم. مديريت ، پنداره و يادگيري سازماني براي اصلاح و بهبود مدرسه كليدهاي اساسي هستند. با وجود اين شواهد تجربي سيستماتيك در مورد مديريت و پنداره و يادگيري سازماني محدود است . هدف از مطالعه فعلي كمك به كشف تاثير اصول مديريت در يادگيري سازماني مدرسه با بكاربري پنداره به عنوان يك عامل مياني است . اين مقاله در فرمت ورد و در 24 صفحه تنظيم شده است. …