جزوه درس زنجیره ارزش و درک مشتری (مشتری مداری)

جزوه درس زنجیره ارزش و درک مشتری (مشتری مداری)


این فایل، جزوه درس زنجیره ارزش و درک مشتری (مشتری مداری) است که در آن همه مفاهیم مربوط به ارزش و زنجیره ارزش و همه مفاهیم مربوط به مشتری و مدیریت آن و درک مشتری به طور بسیار عالی بیان شده است و مباحث این درس را به طور واضح و کامل توضیح داده است. همچنین فصل سوم این جزوه که در مورد مشتری و مشتری مداری است، به صورت پرسش و پاسخ تهیه شده است که هم خواندن آن راحتتر شده و هم مانند نمونه سوالات امتحانی این درس هم باشد.مطالعه آن برای دانشجویان رشته های مهندسی صنایع، مهندسی لجستیک و زنجیره تامین، حسابداری و مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت لجستیک، مکانیک، ریاضی کاربردی و آمار مفید می باشد. این فایل در دو فرمت ورد (با قابلیت ویرایش) و پی دی اف موجود است. اگر به دنبال راهی هستید که بر رقبایتان پیروز شوید، یکی از ارزشمندترین ابزارها در جهان کسب‌وکار را در نظر بگیرید: تحلیل زنجیره ارزش. تحلیل زنجیره ارزش بر پایه‌ی اصل اقتصادی «مزیت» استوار است. یعنی شرکت‌ها بهترین عملیات را در بخش‌هایی دارند که از مزیت تولید نسبی در مقایسه با رقبای خود برخوردا …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *