دانلود پاورپوینت مدیریت بازرگانی مدیریت محصولات
دانلود پاورپوینت مدیریت بازرگانی مدیریت محصولات موضع یابی(موضع سازی) در فارسی می توان از معادلهایی مانند موضع یابی،موضع سازی، موضع گیری positining برای واژه ،مکان یابی موقغیت و یافتن جایگاهی در بازار و ذهن خریداران استفاده کرد.تمام محصولات(محصولات جدید وموجود) در بازار دارای موضع و جایگاهی خاص هستند. موضع و جایگاه محصول عبارت است از نحوه ادراک مصرف کنندگان از آن محصــــــول در مقایسـه با ادراک آنها از محصـولات رقیـب. موضع یابی محصول با توجه به نیازها و خواسته های مصرف کنندگان در بازار هدف شکل می گیرد؛ موضع یابی محصول ، هم برای محصولات موجود در بازار و هم برای محصولات جدید مهم است؛ زیرا نیازها و گرایشهای مشتریان و محیط بازاریابی به طور مداوم در حال تغییر است. مدیران بازاریابی گاهی برای تغییر گرایشهای مصرف کنندگان نسبت به محصولات از موضع گیریهای جدیــــد استـفـــــاده می کنند؛ اصولاً موضع یابی جدید برای شرکتها مناسب است که درصدد گسترش و توسعه بازارهای بالقوه هستند و …