پاور پوینت در خصوص مدیریت تجربه کارکنان
در محیط کسب و کار امروزی ، مزیت رقابتی پایدار و میزان سودآوری رضایت بخش برای شرکت ها و سهامداران آنها به طرز عجیبی به نحوه تعامل شرکت با تغییرات و تحولات مداوم انتظارات ناشناخته بازار و مشتریان دارد، بطوریکه پاسخگویی سریع و موثر به نیازهای مشتریان مهمترین عامل موفقیت می باشد. از اینرو شرکت ها برای حفظ موقعیت پایدار رقابتی خود ناگزیرند بطور پیوسته استراتژی های کسب و کار خود را بخصوص در زمینه تعامل با مشتریان به روز نمایند . در این راستا یکی از مهمترین اهدافی که شرکت ها دنبال می کنند وفادار نمودن مشتریان است و یکی از راه های وفادارسازی پایدار ، تغییر از نگرش وفاداری منطقی به سمت وفاداری احساسی می باشد. تجربه به عنوان درکی که یک فرد نسبت به یک موقعیت پیدا می کند در تصمیم گیری و شکل گیری باور او بسیار تاثیر گذار است، از اینرو مدیریت کردن تجربه در دو بعد تجربه کارکنان و تجربه مشتریان بایستی از سوی شرکت ها بطور جدی مورد توجه قرار گیرد…. فرمت فایل : پاورپوینت تعداد اسلاید ها : 24 موفق باشید. …