فناوری اطلاعات در sme

فناوری اطلاعات در sme


چکیده : هدف : هدف این مقاله بررسی نیروهای محرک، چالش های منافع، موانع و استراتژی های کاهش موانع پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در پذیرش به وسیله شرکتهای کوچک و متوسط در این دوران جهانی شدن است. طراحی / روش شناسی / رویکرد : این مقاله بر مبنای بررسی ادبیات، هم آنلاین و هم چاپی می باشد. یافته ها : این مقاله نتیجه گیری می کند که پذیرش و جذب ict در sme ها برای افزایش رقابت آن ها بسیار مهم است ( برای رقابتی تر کردن آن ها بسیار مهم است ). علاوه بر این ، استفاده از ict در sme ها باعث افزایش دسترسی به بازارهای بین المللی خواهد شد. محدودیت های تحقیق / پیامدها : محدودیت   اصلی   این   مقاله   این   است   که   تنها   مقالات   مرتبط   را مورد بررسی قرار   می‌دهد   ویافته‌های   تجربی   برای   ارایه   دیدگاه   جامع   و   برای   اتخاذ   فن‌آوری   اطلاعات و   ارتباطات   توسط   SME ها   به دست   نمی‌آید . مفاهیم کاربردی : استفا …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *