فناوری اطلاعات در sme
چکیده : هدف : هدف این مقاله بررسی نیروهای محرک، چالش های منافع، موانع و استراتژی های کاهش موانع پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در پذیرش به وسیله شرکتهای کوچک و متوسط در این دوران جهانی شدن است. طراحی / روش شناسی / رویکرد : این مقاله بر مبنای بررسی ادبیات، هم آنلاین و هم چاپی می باشد. یافته ها : این مقاله نتیجه گیری می کند که پذیرش و جذب ict در sme ها برای افزایش رقابت آن ها بسیار مهم است ( برای رقابتی تر کردن آن ها بسیار مهم است ). علاوه بر این ، استفاده از ict در sme ها باعث افزایش دسترسی به بازارهای بین المللی خواهد شد. محدودیت های تحقیق / پیامدها : محدودیت اصلی این مقاله این است که تنها مقالات مرتبط را مورد بررسی قرار میدهد ویافتههای تجربی برای ارایه دیدگاه جامع و برای اتخاذ فنآوری اطلاعات و ارتباطات توسط SME ها به دست نمیآید . مفاهیم کاربردی : استفا …