پاورپوینت درباره 20 گام عملياتي در مديريت بحران سازمان هاي بزرگ و پيچيده
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 32 اسلاید قسمتی از متن .ppt : 20 گام عملياتي در مديريت بحران سازمان هاي بزرگ و پيچيده گام اول: تعريف بحران: بحراني در حقيقت واقعه اي ناخوشايند و غير قابل انتظار است. – سازمان هاي بزرگ به دو شكل بااين واقعه مواجه مي شوند. 1- بحران فيزيكي 2- بحران روابط كاري و نيروي انساني در تعريف جامع بحران هر نوع واقع ناخوشايند فيزيكي و انساني در بر مي گيرد. گام دوم : ضرورتهاي شناخت بحراني اگر واقعا رهبران سازمان ها به همراه مديران ارشد و مياني بخواهند بحران رادر يك سازمان حل نمايند نياز به ريشه يابي بحران دارند. ريشه هاي بحران( فيزيكي و روابط كاري و نيروي انساني) عبارتنداز: بحران عدم اطمينان در سيستم بحران سوانح و فقدان ايمني بحران ناآرامي هاي رهبري بحران اشكالات سيستمي بحران بودجه و شرايط خاص مادي بحران اقليمي و قوم مداري بحران فقدان ارتباطات سازماني گام سوم: برنامه ريزي در بحران: مهمترين چالش رهبران سازم …