پاورپوینت با موضوع مدیریت و تشکیلات کارگاهی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 92 اسلاید قسمتی از متن .ppt : مدیریت و تشکیلات کارگاهی سرفصل هاي درس : تعريف پروژه و چگونگي شكل گيري آن انواع روشهاي اجرا از نظر عوامل درگير در اجرا بررسي فعاليت هاي مديريت طرح، مشاور و پيمانكار بررسي عوامل درگير در يك كارگاه ساختماني و روابط بين آنها نظام ارتباطي عوامل كارگاه انواع پيمان برنامه ريزي و كنترل پروژه معرفي ابزارهاي برنامه ريزي و كنترل پروژه توضیحات روش مسير بحراني تعريف مديريت : مجموعه اقداماتي كه با بهترين كيفيت و كمترين هزينه و در كمترين زمان ممکن دستیابی به اهداف از پيش تعيين شده اي را محقق نماید. تعريف پروژه : پروژه، مجموعهاي منحصربهفرد از فعاليتهاي هماهنگشده با نقطة شروع و پايان مشخص ميباشد، كه توسط فرد يا سازماني انجام ميشود تا اهداف مشخصي را در قالب زمانبندي، هزينه و عمل …