مطالعه نقش دولت در فعاليت هاي بازاريابي و خط مشي بازرگاني دولت در اين رابطه نقش بازار و بازاريابي در دولت توسعه‌گرا

مطالعه نقش دولت در فعاليت هاي بازاريابي و خط مشي بازرگاني دولت در اين رابطه نقش بازار و بازاريابي در دولت توسعه‌گرا

مطالعه نقش دولت در فعاليت هاي بازاريابي و خط مشي بازرگاني دولت در اين رابطه نقش بازار و بازاريابي در دولت توسعه‌گرا 20 صفحه بصورت ورد فهرست مطالب   چكيده. 2   كليدواژه. 2   مقدمه. 3   تاريخچه مطالعاتي بحث( پيشينه تحقيق) 3   بيان مسئله(حل بهینه مساله انحصار در دولت – بازار) 5   انحصار طبیعی.. 6   انحصار حاصل از منفعت‌جویی خصوصی.. 8   انحصار به واسطه مداخله مستقیم و غیرمستقیم دولت… 9   اهميت و ضرورت بحث… 11   مباني نظري… 12   الف) مروري اجمالي بر مكاتب مهم اقتصادي در اين زمينه. 12   1- مكتب كلاسيك: 12   2- مكتب اتريشي: 12   3- مكتب كينز: 12   4- مكتب پول‌گرايان: 13   5- نظريه نئوكلاسيك و حدود دخالت دولت در اقتصاد: 13   6- نظريه اطلاعات ناقص و دخالت دولت در اقتصاد: 13   7- نظريه دولت رفاه و دخالت دولت در اقتصاد: 14   8- نظريه نهادگرايي: 14   9- نظريه سوسياليسم بازار: 14   ب) مقايسه تطبيقي دستاوردهاي نظري …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *