مطالعه نقش دولت در فعاليت هاي بازاريابي و خط مشي بازرگاني دولت در اين رابطه نقش بازار و بازاريابي در دولت توسعهگرا
مطالعه نقش دولت در فعاليت هاي بازاريابي و خط مشي بازرگاني دولت در اين رابطه نقش بازار و بازاريابي در دولت توسعهگرا 20 صفحه بصورت ورد فهرست مطالب چكيده. 2 كليدواژه. 2 مقدمه. 3 تاريخچه مطالعاتي بحث( پيشينه تحقيق) 3 بيان مسئله(حل بهینه مساله انحصار در دولت – بازار) 5 انحصار طبیعی.. 6 انحصار حاصل از منفعتجویی خصوصی.. 8 انحصار به واسطه مداخله مستقیم و غیرمستقیم دولت… 9 اهميت و ضرورت بحث… 11 مباني نظري… 12 الف) مروري اجمالي بر مكاتب مهم اقتصادي در اين زمينه. 12 1- مكتب كلاسيك: 12 2- مكتب اتريشي: 12 3- مكتب كينز: 12 4- مكتب پولگرايان: 13 5- نظريه نئوكلاسيك و حدود دخالت دولت در اقتصاد: 13 6- نظريه اطلاعات ناقص و دخالت دولت در اقتصاد: 13 7- نظريه دولت رفاه و دخالت دولت در اقتصاد: 14 8- نظريه نهادگرايي: 14 9- نظريه سوسياليسم بازار: 14 ب) مقايسه تطبيقي دستاوردهاي نظري …