تحقيقات بازاريابي در بازارهاي داخلي بازاريابي اجتماعي،رهيافتي مهم در رفتار اجتماعي

تحقيقات بازاريابي در بازارهاي داخلي بازاريابي اجتماعي،رهيافتي مهم در رفتار اجتماعي

تحقيقات بازاريابي در بازارهاي داخلي بازاريابي اجتماعي،رهيافتي مهم در رفتار اجتماعي 23 صفحه بصورت ورد فهرست مطالب چكيده 3 کلید واژه: 3 مقدمه. 3 پيشينه تحقيق. 4 بيان مسئله. 5 تاريخچه بازاريابي اجتماعي. 6 1-2. تفاوت‌ها 7 2-2. شباهت‌ها 7 ويژگي‌هاي بارز بازاريابي اجتماعي. 8 نظريه‌ها و مدل‌ها در بازاريابي اجتماعي. 9 2-4. نظريه اقدام معقول. 9 3-4. نظريه شناخت اجتماعي. 10 4-4. مدل فرانظري تغيير رفتار سلامت.. 10 فرايند بازاريابي اجتماعي. 11 مراحل اجراي بازاريابي اجتماعي. 12 1-6. تحقيقات بازاريابي. 12 2-6. جدا سازي.. 13 3-6. استفاده از چهار p. 13 4-6. پايش و ارزيابي. 15 پيشينه، منظور و كانون توجه. 15 تحليل موقعيت.. 15 سابقه مخاطبان هدف.. 15 بازاريابي اهداف و مقاصد. 15 عوامل مؤثر بر پذيرش رفتار مورد نظر 15 تهيه محتواي پيام. 15 تدوين راهبرد (با استفاده از چهار P براي توليد و رساندن ارزش‌هاي مورد نظر): 16 پايش و ارزيابي. 16 نقد‌هاي مهم به بازاريابي اجتماعي. 17 1-7. سوء برداشت از مفهوم …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *