تحقیق درباره بسته بندي كالا به عنوان يك رسانه
↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓ فرمت فایل : word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحات :14 قسمتی از متن فایل دانلودی : چكيده مقاله در تعريف بستهبندي آمده است كه بستهبندي به معناي تهيه «ظرف محافظ يا سيستمي كه سلامت كالاي «مظروف» را در فاصله توليد تا مصرف حفظ كند و آن را از ضربات، صدمات، لرزش، فشار و ارتعاش، مصون نگه دارد». از سوي ديگر بستهبندي به مثابه يك فرهنگ بومي، ياملي و اقليمي سيستمي است كه از سويي موجبات ايجاد ارتباط بين توليد كننده و توزيع كننده را فراهم ميآورد و از سوي ديگر بين آن دو و مصرف كننده ارتباط منظم و قابل اطميناني برقرار ميكند. با توجه به مطالب فوق مشخص ميشود كه به بستهبندي بايد با دو ديد كاملاً متفاوت ولي همسو، نگريست، ديدي معطوف به شرح وظيفه يك ظرف در قبال مظروفش و ديدي كه بيشتر جنبة فرهنگي دارد و به نحوي با روحيه، …