دانلود پژوهشی نوین در رابطه با ردیابی ردپای اخبار جعلی

دانلود پژوهشی نوین در رابطه با ردیابی ردپای اخبار جعلی


با ادامه ی روند گسترش شبکه های اجتماعی آنلاین در فرهنگ افراد ، سایت های شبکه های اجتماعی به پلتفرمی جذاب در تسهیل انتشار اطلاعات تبدیل شده اند. بررسی های اخیر مرکز تحقیقات پیو ادعا می کند که 62% بزرگسالان در ایالات متحده اخبار را از طریق رسانه های اجتماعی دنبال می کنند. منابع گوناگون و گسترده داده ای به عنوان چالشی در شخصی سازی میزان عظیمی از اطلاعات و فیلترینگ پیام های ناخواسته از جمله اخبار جعلی و اسپم ها می باشد. به هر حال ، پراکندگی محتوای رسانه های اجتماعی موجب مشکلاتی در رویکردهای سنتی شده است که به شدت به ویژگی های محتوای به منظور مقابله با این چالش ها بستگی دارد. از طرفی ، هدف این بررسی یافتن منابع داده ای اضافی به منظور حل این مسئله و انتشار اطلاعات می پردازیم. نیروی محرکه اصلی در انتشار اطلاعات ، ناشران می باشند. نکته ای که می توان در اینجا ذکر نمود این است که افراد اطلاعاتی را می خواهند نشر دهند که به نفع خود و یا متناسب با سیستم اعتقادی آنها باشد{8}. بر این اساس، پیام های مشابه معمولا منجر به آثار یا ردپای مشابهی  در انتشار اطلاعات می شود. از آنجایکه انتشار اطلاعات …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *