تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده 2018

تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده 2018


پرسشنامه استاندارد- ورد قابل ویرایش 2صفحه 6 مولفه اصلی دارد. 27 گویه و سوال مولفه ها : اصول اخلاقی –نگرش –اخلاق مثبت – همدلی – حمایت از نام تجاری – ارزش­های اجتماعی همراه با پی دی اف مقاله لاتین منبع و مقاله بیس .  10صفحه موضوع مقاله بیس: تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از  برند توسط مصرف کننده با نقش های تفاوت های فردی – نگرش – اصول اخلاقی …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *