بررسي ميزان موفقيت شرکتهاي هولدينگ

بررسي ميزان موفقيت شرکتهاي هولدينگ


نام فایل : بررسي ميزان موفقيت شرکتهاي هولدينگ فرمت : .ppt تعداد صفحه/اسلاید : 31 حجم : 2 مگابایت به نام خدا**اهميت اجراي تحقيقموفقيت در دنياي كسب و کار امروز، از طريق مديريت و برنامه ريزي استراتژيك و اجراي اثربخش اين برنامه ها امكان‌پذير است. اما در اين ميان شرکتهايي وجود دارند که علي رغم تدوين و اجراي استراتژي هاي معين شده، نتوانسته‌اند به نتايج مورد نظر دسترسي پيدا كنند و به عبارت ديگر، در کسب نتايج استرات‍ژيك مورد نظر خود با شكست مواجه شده‌اند. آمارها نشان مي دهد 90 درصد شرکت هاي بزرگ دنيا در دستيابي به اهداف استراتژيک خود ناکام مانده اند، که از اين ميان 30 درصد در مرحله تدوين و 70 درصد در مرحله اجرا ناموفق بوده‌اند. بنابراين مطالعه عوامل عدم موفقيت و راهكارهاي پيشگيري و رفع آن‌ها، امري مهم در جهت دستيابي به اهداف تدوين شده و پياده سازي استراتژي هاي برنامه‌ريزي شده مي باشد.*موفقيت شرکتهائی که خود زير مجموعه يک شرکت هولدينگ هستند از يک سو تا حد زيادی بستگی به نظام های مديريتی شرکت تخصصی مادر در هدايت، حمايت و نظارت بر شرکتهای زير مجموعه دارد. از …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *