پاورپینت توسعه محصول جدید

پاورپینت توسعه محصول جدید


                موضوع تحقیق  :  توسعه محصول جدید فایل: پاورپوینت 13 صفحه     توجه  :  قبل از خرید حتما عکس فایل را سیو (save)  کنید و نمایی کلی از فایل ارائه شده را مشاهده کنید .   فهرست: مقدمه مراحل اصلی فرآیند توسعه محصول جدید  – ایده یابی و ایده زایی – تصفیه ایده ها – توسعه و آزمایش مفهوم – توسعه استراتژي بازاریابی – بررسی تجاري – توسعه محصول – آزمایش بازار – تجاري کردن   …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *