ماتریس گروه مشاوره بوستون

ماتریس گروه مشاوره بوستون


ماتریس BCG « در دهه‌ی ۱۹۷۰ توسط بروس دی هندرسون (Bruce D. Henderson) و برای گروه مشاوره‌ی بوستون ایجاد شد.این ماتریس با هدف کمک به شرکت‌ها در تجزیه‌ و‌تحلیل واحدهای تجاری و خطوط تولید آنها توسعه یافت. شرکت‌ها با انجام این تجزیه‌ وتحلیل می‌توانند منابع خود را به مناسب‌ ترین بخش‌ها اختصاص دهند و از نتایج به‌ دست‌ آمده در بازاریابی برند، مدیریت محصول، مدیریت استراتژیک نیز استفاده کنند. 14 اسلاید پاورپوینت …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *