دانلود مقاله سیستم تعلیق فعال اتوبوس

دانلود مقاله سیستم تعلیق فعال اتوبوس


          در واقع یک سیستم تعلیق اتوبوس خوب باید بتواند اغتشاشات ناشی از خیابان از قبیل پستی و بلندی ، تصادفات و چاله ها ، و … را خیلی سریع damp کند . بدلیل اینکه فاصله X1-W برای اندازه گیری سخت است و W-X2 نیز قابل تغییر است لذا از تخمین X2-X1 بعنوان خروجی استفاده شده است .  در این مسأله اغتشاشاتی خیابان (w) توسط یک ورودی پله سیموله خواهد شد . در مراحل بعدی کار در واقع ما می خواهیم یک کنترل فیدبک طراحی کنیم تا خروجی ( X2-X1 ) یک بالازدگی (Overshoot ) کمتر از %5 و یک Ts Setling Time ) کمتر از 5s را داشته باشد در صورتیکه اتوبوس با پله Cm 15 از سطح خیابان حرکت می کند فهرست عناوین این مقاله 18 صفحه ای عبارتند از : اصول فیزیکی حاکم بر سیستم مدلسازی سیستم و بدست آوردن توابع تبدیل     تحریک با ورودی پله برای سیستم حلقه باز رسم دیاگرام جعبه ای سیستم رسم مکان هندسی ریشه ها برای سیستم با کنترلر رسم دیاگرام بود حلقه باز و بسته با کنترلرهای پیش فاز و پس فاز طراحی یک کنترلر پیش فاز  ( Lead )  طراحی  یک کندتر پس فاز  ( Lag ) طراحی یک ک …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *