اتوماسیون اداری فایل WORD
ايجاد نامه ايجاد يک نامه اداري در سيستم مستلزم ورود اطلاعات نامه در فرم مربوطه مي باشد. لازم به ذکر است که هر چه اطلاعات وارد شده در اين فرم کاملتر باشد سيستم کاربردي تر کار خواهد کرد و عملياتي مانند جستجو, گزارش گيري, پيگيري سوابق و … آسانتر صورت ميگيرد. باري ايجاد يک نامه جديد (با توجه به تصوير 1) روي نوع نامه مورد نظر کليلک مي کنيم. (ورود همه اطلاعات ذکر شده در اين فرم اجباري نيست و اشاره به آنها اغلب جهت آگاهي کاربر از کاربرد آنهاست) 29 صفحه …