جزوه-راهکارهای کار با خانواده و نحوه برقراری ارتباط مؤثر باآنها-در قالب word- در64 ص
دلايل نياز به آموزش كاركنان مهمترين مواردی كه به عنوان مقاصد نسبتاً مشترك سازمان ها و نظام های مختلف در خصوص آموزش ضمن خدمت قابل ذكر است بشرح زير میباشد : -1 هماهنگي و همسو نمودن اهداف و خط مشي كاركنان : اين امر از يك سو برای تحقق اهداف مراكز و دستيابی به سياست ها و خط مشی های تعيين شده دارای اهميت است و از سوی ديگر پيشرفت شغلی و حرف های افراد در مراكز در گرو آگاهی وی از انتظارات مديران و نحوه انجام تکاليف و مسئوليت های شغلی است . -2 افزايش رضايت شغلي و بهبود روحيه كاركنان : افزايش انگيزه ی كاركنان برای انجام وظايف شغلی يکی از مهمترين مشغله های ذهنی مديران مراكز میباشد . برای آنکه روحيه كاركنان تقويت شود و رضايت آنها از شغل شان افزايش يابد، نيازمند برخورداری از روحيه مفيد و موثر بودن در قبال وظايف محوله میباشد و آن ميسر نخواهد بود مگر با دانش افزايی در قبال نحوه برخورد با مسائل مددجويان و پرهيز از به روز …