ترجمه مقاله Retail brand equity Conceptualization and measurement – حقوق صاحبان سهام با نام تجاری خرده فروشی مفهوم و اندازه گیری
مجله خرده فروشی و مصرف کننده خدمات حقوق صاحبان سهام با نام تجاری خرده فروشی : مفهوم و اندازه گیری ا- مقدمه امروزه گرایش به سمت مارک های خرده فروشی در بسیاری از کشورها افزایش پیدا کرده است. ( به عنوان مثال ، هوانگ و huddleston ، 2009 ; کومار وsteenkamp ، 2007 ;quelch و harding ، 1996 ). نوآوری کیفی ، بسته بندی پیچیده و طیف گسترده ای از مارک های خرده فروشی ( kumar و steenkamp ،2007) ارزش مصرف کننده را می تواند از طریق بازاریابی نام تجاری واقعی خرده فروشی ایجاد کند. (2004 keller; Aliawdi.) یکی از منابع از موفقیت نام تجاری خرده فروشی با کیفیت درک شده ، که منجر به ذخیره و وفاداری در فروشگاه ها شده اعلام کرده است .( burt ، sparks ، 2002 ;corstjens ، lal ,2000; ward , Halstead,1995; Richardson , 1997; RondanCataluna , 2006 ) سیاست هایی ، نام تجاری خرده فروشی را در سراسر اروپا و به طور خاص در بلژیک ، هلند ، سوئیس و انگلستان توسعه داده اند. ( Oubina ، همکاران ، 2006) با این حال ، به نظر میرسد سیاست های خرده فروشی با نام تجاری از یک کشور به کشور دیگر و …