مقاله بازاریابی اینترنتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط

مقاله بازاریابی اینترنتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط


فرمت فایل word   تعداد صفحات 28   آماده پرینت گرفتن نخستين و مهم ترين اصل بازاريابي تمركز بر نيازها و خواسته ها ي مشتر يان است؛ زیرا بدون توجه به آن، شركت ها در محيط رقابتي امروز قادر به ادامه حيات نخواهند بود. شركت ها مي دانند كه ارائه محصول ها و خدمات باكيفيت، متناسب با نيازها و خواسته هاي مشتر يان، مزيت رقابتي مهمي است كه به فروش و سود بيشتر منجر مي شود؛ بنابراين شناسايي نيازها و خواسته هاي مشتريان و اتخاذ استراتژي ها و برنامه هاي مناسب براي تأمين اين نيازها و خواسته ها از مهم ترين فعاليت هاي شركت ها در بازارهاي رقابتي است. که با توسعه روز افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیرات گسترده ای در فرآیندهای تجاری به وجود آورده است و اینترنت به عنوان مؤثرترین بستر بازاریابی الکترونیکی با پوشش جهانی امکان رسیدن شرکت ها به بازارهای بین المللی را فراهم ساخته است اما بسیاری از شرکت ها در زمینه چگونگی استفاده از روش های گوناگون بازاریابی الکترونیکی و تأثیرات آن در بازارهای داخلی و صادراتی از آگاهی های لازم برخوردار نیستند. این مقاله با نگاه کلی به تعاریف و اصول بازار …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *