اتوماسيون اداري چيست؟
اتوماسيون اداري عبارت است از: متصل کردن اطلاعات کامپيوترهاي موجود در يک سازمان به کمک شبکه و يا استفاده از يک برنامه نرمافزاري مشترک، تا انتقال اطلاعات، آمارها، نامهها و مکاتبات و نيز دستورالعملها بهصورت کاملاً يکپارچه و آسان انجام پذيرد و بدين ترتيب فرمولي جديد جهت طبقهبندي، تبادل، تنظيم و تصحيح اطلاعات درونسازماني و تسريع بخشيدن به امر اجراء بدون نياز به روشهاي دستوپاگير و مرسوم اداري و با صرفهجوئي در زمان و مواداوليه مصرفي ايجاد شود. ورد تعداد :20 صفحه چيزي که اين مقالات را متمايز کرده است آماده بودن مقالات و ظاهر زیبای آنها مي باشد تا خريدار از خريد خود راضي باشدمقالات را با ورژن office2010 به بالا باز کنید …