پاورپوينت توسعه تجارت الكترونيك در ايران

پاورپوينت توسعه تجارت الكترونيك در ايران


تجارت الکترونيکي را مي‌توان انجام هرگونه امور تجاري بصورت آنلاين و ازطريق اينترنت بيان کرد. اين تکنيک در سالهاي اخير رشد بسياري داشته‌است و پيش‌بيني مي‌شود بيش از اين نيز رشد کند. تجارت الکترونيکي به هرگونه معامله‌اي گفته مي‌شود که در آن خريد و فروش کالا و يا خدمات از طريق اينترنت صورت پذيرد و به واردات و يا صادرات کالا ويا خدمات منتهي مي‌شود . تجارت الکترونيکي معمولاً کاربرد وسيع تري دارد، يعني نه تنها شامل خريد و فروش از طريق اينترنت است بلکه ساير جنبه‌هاي فعاليت تجاري، مانند خريداري، صورت بردار ي از کالاها، مديريت توليد و تهيه و توزيع و جابه‌جايي کالاها و همچنين خدمات پس از فروش را در بر مي‌گيرد . البته مفهوم گسترده‌تر تجارت الکترونيک کسب و کار الکترونيک مي‌باشد .             تعداد :25  اسلاید  چيزي که اين پاورپوينت ها را متمايز کرده است آماده بودن مقالات و ظاهر زیبای اسلایدها مي باشد تا خريدار از خريد خود راضي با …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *