تحقيق در مورد مشتري مداري و ميهمان نوازي در هتل
اين تحقيق شامل 50 صفحه بصورت يك فايل word , pdf مي باشد. در اين تحقيق مواردي چون : تعریف مشتری -مشتری مداری – خصوصیات هتل مشتری مدار-نیاز مشتری از دیدگاه کانو – معرفی روشهای جذب مشتری- رضایت مشتری و شاخص های آن – جایگاه مهمان نوازی در هتل های ایران – وظايف مديران مشتری گرا و ……… امروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارائه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودانه در این عرصه می اندیشند، به خوبی می دانند که اکسیژن تنفس در دنیای تجارت اصل مشتری مداری است و درک این سخن که «همیشه حق با مشتری است » را سرلوحه برنامه هاي خويش مي دانند. حضور مشتری در یک واحد اقتصادی علاوه بر آنکه سود مالی به دنبال دارد، شیپور بیدار باش همیشگی است تا بتوانیم چون سربازانی آماده در عرصه رقابت به نبرد بپردازیم. در این میان آنچه مهم است خود «مشتری مداری» …