پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی

پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی


این پاورپوینت در برگیرنده مباحث زیر است: روش های تحقیق بازاریابی،  مقایسه روش های قطعی و اکتشافی، روش های مورد بررسی، تحلیل مسیر، ویژگی های تحلیل مسیر، سیر تکامل تحلیل مسیر، مفاهیم مقدماتی تحلیل مسیر، فراگرد مدل سازی تحلیل مسیر، مدل مفهومی عوامل موثر بر عملکرد نیروی فروش، متغيرهاي مستقل و وابسته و مراحل آزمون مدل نمونه با استفاده از رگرسيون در SPSS،  انجام يک تحليل مسير، معادلات ساختاري( SEM )،  نظام معادلات ساختاري، ضرورت معادلات ساختاري: با مثال، نمايش همزمان تحليل  عاملي تاييدي و تحليل مسير، آزمون مدل فوق با روشهای سنتی، ضرورت معادلات ساختاري، عناصر مدل معادلات ساختاري ———————————————-  اسلاید 5 از مجموعه: روش های مورد بررسی o روشهاي کمي (در تحقيقات توصيفي-علّي کاربرد دارد): n تحليل مسير( Path Analysis ) n معادلات ساختاري( SEM ) o روشهاي کيفي (در تحقيقات اکتشافي کاربرد دارد): n گروه کانون ( Focus Group ) n تحليل محتوا ( Content Analysis ) ————————————————– فرمت فایل دانل …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *