تئوری آموزش واقع گرایانه ریاضیات به عنوان چارچوب نظری برای تدریس ریاضی به یادگیرندگان دیرآموز(32 صفحه)

تئوری آموزش واقع گرایانه ریاضیات به عنوان چارچوب نظری برای تدریس ریاضی به یادگیرندگان دیرآموز(32 صفحه)


فهرست مطالب چکیده: 1 دیرآموزی: 1 تدریس و یادگیری ریاضیات (با تاکید ویژه به یادگیرندگان دیرآموز): 2 مشخصات و علل دیر آموزی: 4 تدریس توسعه یافته و یادگیری ریاضیات برای یادگیرندگان دیرآموز: 6 شرایط( جنبه های) محیطی آشنا در رویکرد آموزشی در مورد دیرآموزان: 10 1- تاکید بر فهم: 10 2_درگیر کردن یادگیرنده به استفاده و کاربرد زمینه های با معنی: 11 3-تاکید خلاقه بر حل مساله: 13 4- بر هم کنش اجتمایی به عنوان بخشی از یادگیری : 14 5-اهمیت توسعه زبانی و  و مباحثه: 18 تئوری آموزش واقع گرایانه ریاضیات: 20 بهبود آموزش واقع گرایانه: 23 اصول طراحی آموزشی منطبق با آموزش واقع گرایانه ریاضی: 23 نوآوری هدایت شده در انجام عمل ریاضیاتی پیشرفته: 24 اصل پدیدار شناسی تعلیمی: 25 اصل مدل های خود توسعه یافته یا آنی: 25 چرا آموزش ریاضیات واقع گرایانه باید برای دیرآموزان استفاده شود؟: 26 آموزش ریاضیات واقع گرایانه در رابطه با نوآوری های در آموزش ریاضی: 26 انجام عمل ریاضی برای دیرآموزان : 28 نتیجه گیری : 32 فرمت فایل: word همراه با مقاله بیس و منابع …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *