تحقیق درباره صنعت چاپ
نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 18 صفحه فهرست مطالب عنوان: مراحل صنعت چاپ انواع چاپ صنعت چاپ و نشر کشور باید ضابطه مند شود صنعت چاپ ايران نيازمند حمايت جدي از سوي دولت مرگ خاموش کارگران زیر چرخ های صنعت چاپ منابع مراحل صنعت چاپ آنچه امروز به عنوان تحول صنعت چاپ مطرح است ، تبديل چاپ به عنوان يك رسانه است . صنعت چاپ جزئي از تكنولوژي ارتباطات است و هر مركز چاپ براي ادامه حيات در هزاره سوم بايد بدون واسطه در دنياي ارتباطات در شبكه گسترده رسانه هاي ديجيتال جاي بگيرد. اكر درك كنيم كه چاپ يك رسانه است و در مركز تحولات تكنولوژيهاي ارتباطي قرار دارد، ديدگاهمان را نسبت به اين رسانه به عنوان يك ابزار بازاريابي تصحيح خواهيم كرد. اگر بدانيم كه هزينه چاپ و ارسال پستي يك ميليون بروشور تمام رنگي معادل تنها 5 بار اعلان تلويزيوني است و همچنين چاپ اختصاصي بااطلاعات متغيير بازخورد مشتري را در تبليغات پستي از 2% به 36% افزايش مي دهد، به اهميت بازاريابي به وسيله پست مستقيم (Direct Mailing) بيشتر پي مي بريم . …