تحقیق درمورد مديريت زمان 14 ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .DOC ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 14 صفحه قسمتی از متن .DOC : چکيده : امروزه که همزمان با افزايش نيازهاي اطلاعاتي و تقاضاهاي فني ، با کاهش سرمايه و نيروي انساني مواجه هستيم، برنامه ريزان در کنار مديريت بودجه ، مديريت نيروي انساني، مديريت توليد و …، مديريت زمان را نيز مورد توجه قرار داده اند مقاله حاضر بر آن است تا جنبه هاي مختلف مديريت زمان و کاربرد آنها در حرفه کتابداري و اطلاع رساني را بررسي کند. مقدمه : مديريت زمان بر دو نکته مهم تاکيد دارد. اول افزايش کارايي و ديگري کارآمد بودن در دوره زماني محدود. اين دو مقوله تفاوت هايي نيز با هم دارند. به اين صورت که کارآيي به معني انجام درست يک کار است، در صورتي که کارآمد بودن به معناي انجام کار درست است. به عبارت ديگر کارآيي به معني يافتن بهترين راه براي انجام کاري خاص بوده و کارآمدي يا تاثيرگذاري به مفهوم درنظرگرفتن يک سلسله وظايف، اولويت بندي و انتخاب مهمترين آنهاست. اين دو از اصول مديريت است که کتابداران نيز بايد همواره مدن …