پاورپوینت جنس و ظرف کالا برای بسته بندی
•از آنجائيکه بسته بندي از ابزارهاي مهم در بعد ملي و بين المللي است لذا نقش کليدي خود را دارد . افزايش ، کاهش موجودي انباربه حداکثر رساندن سود بنگاههاي توليدي نشان داده است . بنگاههاي اقتصادي براي تقويت قدرت رقابت خود در بازارهاي داخلي و خارجي ، سالهاست که به موضوع بسته بندي توجه دارند و از طراحي ، گرافيک ، رنگها و به کاربردن بسته بندي مناسب براي افزايش سهم بازار خود در مقايسه با رقبا بهره مي گيرند. يک بسته بندي مناسب قادر است به عنوان يک فروشنده خاموش نقش خود را ايفاء کند با توجه به آنکه بسته بندي فقط در قلمرو توليد قرارندارند . بلکه در حيطه امور بازاريابي نيز قرار ميگيرد تصميم گيري در مورد نحوه انجام آن وظيفه مشترك مديران توليد و بازارها مي باشد. وظيفه بسته بندي از نظر ايجاد رابطه با مشتري القاء نياز و ترغيب مشتري به خريد در زمره وظايف مديران بازاريابي است •بسته بندي ها با توجه به نوع کالا بکار رفته در آن ( کاغذ ، شيشه ، فلز ، پلاستيک ) داراي تاريخچه متفاوتي است ولي بطور کلي از نحوه بسته بندي ک …