تحقیق درباره بازاریابی

تحقیق درباره بازاریابی


تعداد صفحه:  45 نوع فایل:  Word فرمت فایل:  docx ***  قابل ویـرایش       فهرست مطالب   مقدمه   ده  نكته در مورد بازاريابي   هرچه بيشتر دربارة بازاريابي فرا بگيريد: از رقيبان موفقتان درس بگيريد: دورنماي بازاريابي خود را مشخص كنيد. بازارتان را بشناسيد. به موقعيت جغرافيايي‌تان توجه كنيد: وضعيت مالي برون سازماني خود را بررسي كنيد: وضعيت مالي درون سازماني خود را بررسي كنيد: بودجه بازاريابي‌تان را مشخص كنيد: كار را به كاردان بسپاريد: يك تيم كار آزموده تشكيل دهيد:   شر كتها در زمينه بازار يابي سه دسته اند :   1) شركت هاي پيشرو   2) شركت هاي پيرو   3) شركت هاي ايستا   ابزار اصلي تشكيل دهنده ي بازار يابي به چهار P معروفند :   1) محصولات product   2) قيمت price   3) مكان place   4) تبليغات promation   پنمين P آميزۀ بازاريابي روابط عمومي Poblic Reations :   استفاده از اطلاعات در زمينه بازاريابي :   نيازها و انتظارات :   مدير …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *