دانلود پاورپوینت مديريت ارتباط با مشتري(CRM)- در 33 اسلاید
پاورپوینت مديريت ارتباط با مشتري(CRM)- در 33 اسلاید استراتژيهاي شبكه تلفن شبكه تلفن را مي توان با سه استراتژي برقرار نمود. 1- شبكه تلفن TDM 2- شبكه تلفن IP-TDM 3- شبكه تلفن IP ماموريت هاي CRM 1- براي هر مشتري يك پرونده در سيستم ايجاد مي شود و كليه تماسها و سوابق بصورت ركوردهاي مستقل به پرونده اضافه مي گردد. 2- هنگام تماس مستقيم و يا پيام مشتري،پرونده در اختيار پاسخ دهنده قرار مي گيرد تا پاسخ گويي به مشتري بر مبناي سوابق وي صورت پذيرد. 3- نيازهاي آتي مشتري ثبت مي شود تا در سر رسيد به مشتري تذكر داده شود. 4- سوالات مشتريان و پاسخ سازمان در يك نظام درختي ثبت مي شود و به مرور درخت دانش سازمان بوجود مي آيد و سازمان دانا مي شود. پاسخ اوپراتور به مشتري صرفا از طريق اين درخت انجام مي شود تا هزينه پاسخ گويي كاهش يابد. معرفي نرم افزار CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به راحتی برای افراد امکان مدیریت ارتباط با مشتری را بدون آشنایی با نرم افزا …